Monday 8 March 2010

Good News Darlas!

Hello :) Disini I ada banyak pengumuman which mampu buat you guys senyum *yeke?* yelah . Siapa tak suka perkataan Sale,Promotions,Offers,Free Gifts,Price Slashed,Discounts,and more kan? So read carefuly yeah .

  1. I akan start buat point punya system . Which is each RM1 for per item = 1 point . So if you purchase RM20 items, so dapat 20 point lah :) And bila dah cukup 150 points, dah boleh dapat RM5 off plus free postage . Jimat kan? Jimat jimat :) Jangan risau, previous customer,I dah record you guys punya point :)
  2. I'm now looking for my lucky 70th follower untuk I bagi free gift :) so cepat cepat jadi follower okay and i'm lookin for my 50th customer juga . Pun dapat free gift juga .
  3. Untuk follower yang tak lucky, still you guys boleh enjoy 5%-20% discount for any items in The Fabulous Fame . Tak terkecuali, untuk my Facebook Fan for The Fabulous Fame fan page juga . If you jadi both Follower and Fan , dapat kelebihan yang melebih lebih lebih lagi . Cool tak? :)

So? Tunggu apa lagi? Cepat cepat buat apa apa yang patut ^^ .






0 comments:

Post a Comment

TFF @ Facebook